اصول و روشهای کنترل و بازگشت مشتری

پس از نزدیک به دو سال کار پژوهشی با استفاده از بومی سازی دانش و تجربه کشورهای موفق اروپایی و آسیایی از جمله ICRT و MRS کشور انگلستان و بخش تحقیقات دانشگاه مالایا و با همکاری اساتید برجسته کشور، نخستین کنفرانس تخصصی "اصول و روشهای کنترل و بازگشت مشتری" برنامه ریزی و با موفقیت کامل و اسـتقبال بی نظیر برگزار شـد. دوره دوم این کنفرانس نیز با بروز آوری مطالـب و اطلاعات و با اسـتفاده از نتـایـج اولیـن کـنفرانس، برنامه ریزی و با همـکاری بهترین اساتید کشور در این زمینه تخصصی، در 23 مهر ماه سال 1394 در تهران برگزار می گردد.
جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برنامه این کنفرانس فراتر از پرداختن محض، به مفاهیمی مانند بازاریابی و فروش است. لزوم داشتن مشتریان جدید برای هر شرکت یا سازمان بر کسی پوشیده نیست و هر سازمانی کما بیش برنامه های خود را برای دستیابی به آن دارد. اما توجه به این موضوع که بر اساس تحقیقات علمی انجام شده هزینه نگهداری و از دست ندادن مشتریان فعلی هر سازمان یا بنگاه اقتصادی 80% کمتر از هزینه پیدا کردن مشتری جدید است، اهمیت موضوع کنترل و بازگشت مشتری را مشخص می نماید. بر همین اساس مفهوم فروش و مدیریت فروش نیز قابل تجدید نظر خواهد بود. کنترل و بازگشت مشتری یک برنامه و رویه است نه یک تکنیک بازاریابی و فروش. به عبارت دیگر برنامه های کلان وهدفمند بازاریابی و همچنین فروش پایدار، بر اساس استراتژی کنترل و بازگشت مشتری موفق می توانند ادامه پیدا کنند. از مهمترین اهداف برنامه کنترل و بازگشت مشتری به عنوان پشتوانه نظام مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته، بازارداری است. در اثر نبود برنامه کنترل و بازگشت مشتری، توسعه بازار هرگز اتفاق نمی افتد و هزینه های هنگفتی برای بازاریابی مشتریان بی بازگشت و فروش ناپایدار کالا و خدمات، پرداخت خواهد شد. در این کنفرانس تلاش خواهد شد پایداری سازمان و فروش پایدار از طریق روشهای کاربردی کنترل، نگهداشت و بازگشت مشتری بصورت تخصصی بررسی گردد.

اطلاعات تماس

تهران - خیابان دکتر شریعتی - روبروی خیابان ملک - خیابان شهید باقری شبستری - شماره 42

تلفن تماس:

77643267 - 77515985-8 - 77636341-2

نمابر: 77539268

ایمیل: Info@afaghsanatgroup.com