logo-samandehi
 

اصول و روشهای کنترل و بازگشت مشتری

پس از نزدیک به دو سال کار پژوهشی با استفاده از بومی سازی دانش و تجربه کشورهای موفق اروپایی و آسیایی از جمله ICRT و MRS کشور انگلستان و بخش تحقیقات دانشگاه مالایا و با همکاری اساتید برجسته کشور، نخستین کنفرانس تخصصی "اصول و روشهای کنترل و بازگشت مشتری" برنامه ریزی و با موفقیت کامل و اسـتقبال بی نظیر برگزار شـد. دوره دوم این کنفرانس نیز با بروز آوری مطالـب و اطلاعات و با اسـتفاده از نتـایـج اولیـن کـنفرانس، برنامه ریزی و با همـکاری بهترین اساتید کشور در این زمینه تخصصی، در 23 مهر ماه سال 1394 در تهران برگزار می گردد.

برنامه این کنفرانس فراتر از پرداختن محض، به مفاهیمی مانند بازاریابی و فروش است. لزوم داشتن مشتریان جدید برای هر شرکت یا سازمان بر کسی پوشیده نیست و هر سازمانی کما بیش برنامه های خود را برای دستیابی به آن دارد. اما توجه به این موضوع که بر اساس تحقیقات علمی انجام شده هزینه نگهداری و از دست ندادن مشتریان فعلی هر سازمان یا بنگاه اقتصادی 80% کمتر از هزینه پیدا کردن مشتری جدید است، اهمیت موضوع کنترل و بازگشت مشتری را مشخص می نماید. بر همین اساس مفهوم فروش و مدیریت فروش نیز قابل تجدید نظر خواهد بود. کنترل و بازگشت مشتری یک برنامه و رویه است نه یک تکنیک بازاریابی و فروش. به عبارت دیگر برنامه های کلان وهدفمند بازاریابی و همچنین فروش پایدار، بر اساس استراتژی کنترل و بازگشت مشتری موفق می توانند ادامه پیدا کنند. از مهمترین اهداف برنامه کنترل و بازگشت مشتری به عنوان پشتوانه نظام مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته، بازارداری است. در اثر نبود برنامه کنترل و بازگشت مشتری، توسعه بازار هرگز اتفاق نمی افتد و هزینه های هنگفتی برای بازاریابی مشتریان بی بازگشت و فروش ناپایدار کالا و خدمات، پرداخت خواهد شد. در این کنفرانس تلاش خواهد شد پایداری سازمان و فروش پایدار از طریق روشهای کاربردی کنترل، نگهداشت و بازگشت مشتری بصورت تخصصی بررسی گردد.

اطلاعات تماس

تهران - خیابان دکتر شریعتی - روبروی خیابان ملک - خیابان شهید باقری شبستری - شماره 42

تلفن تماس:

77643267 - 77515985-8 - 77636341-2

نمابر: 77539268

ایمیل: Info@afaghsanatgroup.com